Tuesday, January 5, 2010

Fort Minor - Cigarettes

Kell lõi täpselt 12, aga kedagi ma ei näe
kaasas kumbki teist kuulen mootorite häält.
ütleb mulle hüppa peale, lähme kihutame peole,
Klubi decolte ootas vaikselt meid.
ees meil raske tee, panen proovile ma teid.
200 kilomeetrit tunnis on nüüd sees,
väike nõks ja vastu puud, nüüd on täitsa pees.
Lõpuks klubi ette jõuame , kuulen üht head laulu,
Ütlen sulle WOOF VAIT ära kräunu.
Tahaks istuda vaikselt üksinda kõrbes,
ja teha Chris Browni megalahe kossupõrget.
Jäin siis lõpuks magama, lemmiklaulu saatel
homseks olen raudselt kroonika kaantel.
Joujoujoujoujoujou kennu on siin
meil oli väike diil, niiet anna mulle liim
Passime nüüd talus ja õgime kalu,
on see tõesti tõsi et kaladel on valus?
Kui sa oleks samune nagu bridget honda,
siis lemmikloom sul oleks anakonda.
sõiduriistaks 2-he liitrine civic honda
siis sul oleks päris sitt, seda ma ei kurda.
Sõidame bussiga väga suurde paradiisi
ning bussis peeneks laseme ikka vanaviisi.
Seal paradiisis mind üks õpetaja kiitis,
ja tänu sellele sain ma väga palju viisi.
Siin paradiisis on üks asi armastus,
mis areneb ainult siis kui mõni hing on õhus
See on nagu lill, mis kunagi ei närtsi,
kestab igavesti, isegi kui sajab lörtsi.
See on nagu punane ja mahlane maasikas,
täpselt nagu valge ja lumine tütarlaps.

No comments:

Post a Comment